Par skolu
Uzvaras pamatskola ir vieta, kur bērni mācās un aug. Skolā ir sākumskolas un pamatskolas klases.
Skola piedāvā arī pirmsskolas programmu.
Mēs vēlamies, lai bērni:
- iegūst zināšanas,
- ir radoši,
- ir draudzīgi un aktīvi,
- jūtas droši un labi.
Kā sazināties
Var zvanīt vai rakstīt e-pastu skolai.
E-pasts: uzvara.pamatskola@bauskasnovads.lv
Tālrunis: +371 26356065
Skolas vadītāja ir Iveta Neidere.
Viņas tālrunis: +371 26356065
Viņas e-pasts: iveta.neidere@bauskasnovads.lv
Kur skola atrodas
Skolas adrese: Sporta iela 3, Uzvara, Gailīšu pagasts, Bauskas novads, LV-3931.
Pirmsskolu grupu adrese: Kamardes iela 1, Uzvara, Gailīšu pagasts, Bauskas novads, LV-3931.
Par pirmsskolu var sazināties ar Maritu Upenieci. Viņas tālrunis: +371 28662802.
Ja jums ir jautājumi, zvaniet vai rakstiet. Mēs jums palīdzēsim.